BARNKALAS :D

ja låt rubriken tala för sej själv ()
, idag har jag först vart lite med mira linn och linnea sen gick jag och linnea hem till linnea, hennes brorsa fyllde 7 :)  (stoja bojken) x)
så vi hjälpte hennes mamma fick 60 kr som jag var tvungen och ta, (linnea fattar) hahaha

juste glömde säga att min familj va ute och åt på en resturang som heter "Peppar" i förrgår, ville baara säga de, sen igår va vi på mammas å pappas kompis "fest" aja juste jag å linnea hade ett väldigt skummt smssamtal idag vill inte gå in på detaljer hahahah

bildeer

hahah på hugos kalas XD

slå de ;)

haha jag å min tvilling :)

nu ska  JJAg äta pizza mums :) (tyra

Kommentarer
Postat av: wilma

söta tvillingar vi e då:P<333

2010-04-30 @ 09:02:46
URL: http://bawilma.blogg.se/
Postat av: tyra

ofc!! <333

2010-04-30 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0