:D

VAAALBOOORG :D

jaa i vasa träffa massa folk va där med linnea, vendela, sara, elna, linnea sen träffa vi max å hans brorsa och hans kompis som vi spelade fotboll me haha ägde ju!! ;)

sen träffa vi linn å nåra sen junie å lisa sen vare 2 små killar som va asskumma dom ba: Popcorn som legat på marken är mycket godare och bättre en dom som ligger i burk!!

sen ba till linnea: Varför har du en rumpa? men dom va små hahaha,, nu sitter jag med niko och tor OMG!! Niko e aslik justin bieber !! ja ba men du e jättelik, han ba: alla säger de -.- !! hahaha
a menhan ska sova här,

jjuste efter skolan va jag på donken med linnea å vendela :)

//Tyra

vendela sötnos!

linnea hihihi gullig!!

<3

:D<3

hahaha

flora deras hund, asså jag e kär!!

hahaha linneas mamma och hon!! :D <33333 x)

jag: ursäkta jobbar du här ? ahhaha  så j*vla kul (asså jag visste att de va en skyltdocka) 

jag å junie älskling!! 

jag linnea å vår älskling, bjuder påren.

stolt fotograf!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0