hej hej!! :D <3333

hej bloggen ebba här det känns länge sen jag skrev men i alla fall
I måndags sov jag och Tyra hos junie det var jätte kul :D <3333
I tisdags hade vi operation dagsverk så vi börja förs och städa junies lägenhet
sen dela vi ut reklam sen lämna vi pengarna till Ulrik
sen gick vi till smedis och bada :D <333 det var inte så kallt
idag gick jag linnea och tyra till gt det var premier på fridhemsplan det var jätte mycket folk
jag köpte en tröja och ett par örhängen :) <333
// ebba <333333 :D



//ebba

Kommentarer
Postat av: Bragemariann

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 12:34:18
URL: http://bragemariann.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0