iidag

hejhej :D

idag har jag vart i skolan efter skolan hade jag, hermi, ebba, linnea, junie, semhar & josse picnick i rålis de va jättemysigt :)

sen gick jag å ebba till tuben å mötte Segen & Melda vi gick till donken å åt glass sen gick vi runt till kronis å så och bara snacka de va kul

Melda & Segen<3

Imoorrn ere disco :D:D:D jag, hermi, ebba, ea och junie ska fixa oss hos junie sen sover junie ebba å elna hos mej de ska bli jättekuuuul

när jag å ea gumman lekte turister hahah :)

jag å becca sötis idag <3 :D

hahah X)

huuuuh flummbild hermi älskl <3


////

T.....Y.....R.....A

Kommentarer
Postat av: Becca

HAha, men tyra da! Vilka extremt vackra bilder på oss ;D<33

2010-04-16 @ 08:38:39
Postat av: tyra

hihhi visst? <33 :D

2010-04-16 @ 10:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0