sms tummar :O

hejhej kom nyss hem från träningen,,

idag va jag i skoolan juste jag å Douglas hade örfilstävling hahaha vi gjorde hårdare å hårdare sen gjorde han en jättehård :@ XD så jag håll i honom å junie slog honom åt mejj (:

efter skolan satt jag hermi, junie, ebba, linnea, hanna å en annan tjej i 7:An på skolgården å sola å prata hihi busringde gjorde vi också :D

sen iaf gick jag å Linnea å mötte Linn  & Mira för linn skulle ge henne armbandet hahaha mira gjorde en jätterolig sak!!! :D

ja sen gick jag hem till Linnea vi hämta hennes hund också vi åt middag sen gick vi till gympan hahahah höll på ramla i vattnet påvägen dit  hahah de va jättekul  !"

imorrn följer linnea me mig till tandläkarn har inte vart där på 2 år :s vi ska ha picnic  också :D

//TYRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0