TYra

hejj, nu ere jag här har tillgång till internet niu :D

vi har askul här i åre så ni fattar inte!!!!! :D
de börja me att vi kom hit (vi åkte tåg) sen körde vi på å åkte skidor igår va vi med viktor å paulinas familj, deras pappa bjöd oss på lunch de va jättefint på den resturangen dom hade också privatlärare:) jag å paulina åkte med varandra hela tiden :D i liften å så, ååågissa va jag gjort idag?

hoppat 8 meter ner i en "hoppborg" askul!!!

imorrn kommer elna å linn :D

juste jag tor paulina åå viktor ska gå å bada på hollydayclub :D<3333 sen ska vi äta middag

bilder kommer när jag e i stockholm ,,,, seeeyou ///TYRA

Kommentarer
Postat av: Paulina :D

Vi hade det verkligen mysigt i Åre. Du är jättetrevlig och rolig att vara med. <3 vi måste ses snart igen. Puss

2010-04-11 @ 21:50:28
Postat av: tyra

A de måste vi verkligen!! <333

2010-04-11 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0