hej

, vet har inte bloggat på länge men..

idag har jag iaf vart i skolan slutade 4!! :( efter skolan gick jag och junie till rålis där vi köpte glass och typ låg och snacka i "snurrsaken" sen börjar den snurra.. då va de typ 8:or harry, och kalle vet jag att dom heter, och nåra till hehe snurrade lite med dom i gungan sen tog dom våra väskor fast vi sprang och tog tillbaka dom snabbt :) sen stanna jag och junie och satt å prata på en bänk,

nu är jag hemma ska äta snart, juste imorrn ska jag till ryggläkarn, för er som inte vet har jag lite sne rygg så jag får åka dit 1 gång varje halvår och kolla om jag ska ha korsett..

//tyra


Kommentarer
Postat av: Phillipebba

really good site!!

2011-03-28 @ 11:46:39
URL: http://phillipebba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0