i dalarna i dalarna där bor dom bästa karlarna i dalarna i dalarna...

vår sång :)

vi har inte kunnat blogga för vi har vart på ebbas land
i fredags var jag med junie, michelle och therese vi gick runt therese köpte massa saker sen kom ebba och vi gickk till donken.. sen gjorde vi massa mer
sen följde jag och junie med upp till dalarna,

de första vi gjorde va att ta ett kvällsdopp :) sen träffa vi simon och jesper en liten stund
sen gick vi till vår stuga och kolla på shrek haha, så somna junie och ebba så jag kunde inte sova för de blixtra asmycke.. sen nästa dag var vi på stranden hela dagen jättemysigt,

sen träffa vi robin och jesper på kvällen/natten vi gick runt sen gick vi hem till jesper, sen gick vi med dom genom skogen när vi skulle hem mitt i natten, det var verkligen jätteljust, eller inte?

de va iaf askul tack ebba finis!!!<3

ebba :)

jag :)


fett härlig bild stolt fotograf :) junie :)

tog bilderna från friizell.blogg.se

puss /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0