kom nyss hem har vart och badat med junie på essingen med våra små bröööder också ;D myyys

kopiera rubriken från min fb hehe

hejsan alla!!

idag har jag och min brorsa ätit lunch hos vår farmor och farfar vi åt pankakor (y)
fick 200 var av dom, dom e så söta fast inte bara därför :P

sen mötte jag junie å andrejtjohej som jag kallar honom och vi drog till essingen och bada gjorde volt och dök därifrån :D de va asmysigt :):):) vi bada där länge sen gick vi till tempo å köpte et paket kex och åt på,sen när vi va på busshållsplatsen så va de en as sur mamma där,  men junie dissa henne :D



I like you veryvery mutch girl, and I love you veryvery mutch ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0