nu är jag hemma!!!!!!!!!

det här har vart världens drömvecka hur jäkla kul somhelst!!

har gjort massa saker som badat i källor under vattenfall och hoppat från klippor, sen har vi vart på vattenland hur kul somhelst!!

jag och linneas pappa åkte dendär gula, den ser kanske inte så farlig ut men de va 20 meters stup och 85 graders vinkel ner!


sen har vi vart på marknad, där jag köpte

1 armband

1 kompishalsband som jag och ea köpte :)

lösögonfransar

mascara, eyeliner

ögonfransböjare

nagelack

sen köpte linneas mamma en varsin tunika till oss jättefin!

och linneas pappas coola kompis köpte armani-solglasögon till mig och raban(stavning) till ea kopia såklart ;)
fast mina gick sönder men ska limma

de e jättebilligt där!!! :D :D

ja de va suuuper höga vågor typ 3meter de va såå kul saknar de redan :'(

vi åt ute typ varje kväll och åt på jättemysiga resturanger :D sen vare nåra spanska killar som typ följde efter oss å ba: hoooola

sen typ tog dom på linnea nacke och jag ba: aaaaaaaaaaaa!!! och börja springa gud va vi garvade ;D

bilder kommer när ea laddar upp dom har haft så kul  att jag knappt tagit nåra men eas föräldrar har tagit som hon ska ladda upp, vi en jättebruna älskar dig linnea mäst  i världen puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0