SPAAAANIEN E UNDEEEEEEEEERBAAAAAAAAART!!!!

DE E HELT OTROLIGT HAR!!!!
 
planet hit va 5 timmar forsent :( -.- men vi fick matkupponger sà jag fika pa arlanda hela den tiden hihi ^^ jag akte sjalv de va 3 andra barn som akte dom va jattesota, jag snacka lite me dom ;)

de e helt underbart jag och linnea har sa himla kul :D :D :D  jag alskar altea de besta landet :D haha vi e ju fran svergie sa de e massa killar som typ tar kort pa oss och ba: hola, och typ glor, hehe

ja nu sitter vi pa ett internetcafe vi har vart pa massa fina strander och vi stog under massa vattenfall i bergen askul :) och atit hur mycke mat somhelst, goood mat imorrn ska vi pa vattenland och gora massa mer kul, hejdoooo

ps: i<3spanien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//tyra linnea e ocksaa bast, hejhej


Kommentarer
Postat av: Semhar

haha bra att du har kul! :)

ffast, saknar dig massor ändå :(

puss loveu§

2010-08-06 @ 16:00:26
URL: http://jjustbehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0