tappat mitt busskort

idag har jag vart i skolan sluta 2 sen va jag och nåra på donken där de va en man som stog i kön som typ somnade han va helt drogad, aja sen gick vi runt jag hitta en finfin väska jag kanske ska köpa :D

sen  nu upptäckte jag att jag tappat mitt busskort fast de va bara iof bara en vecka kvar tills de tog slut menmen.. så jag var runt och letade efter de, får väll gå till skolan tills jag köper ett nytt

imorrn ska vi ha utflykt och bada i nån pool i hammarbyhöjden.. pusspåer!
/tyra

när jag satt på planet till spanien


Kommentarer
Postat av: linnea

du verka ha haft en bra dag !:) saknar dig tyra<3

puss kram

2010-08-19 @ 22:21:18
URL: http://himelbla.blogg.se/
Postat av: fanta

söööt bild gumman!

2010-08-20 @ 16:47:31
URL: http://lillangeln.blogg.se/
Postat av: tyra

ja de har jag saknar dej också ^^<3

tack gumman :D

2010-08-20 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0