2010


Exakt 1 år sedan

vintern

Jag och Ebba startade bloggen :)

A
lla kvällar hos Orris :)


Alla egobilder..

Mobilen :)

Alla skrattatcker

Fick fiskar :)

besöke Hawaii


Åkte till kungsberget med kompisar (skolan)


Åkte till Romme med Junie :D <3
 
Åkte till Åre med familjen, träffade Linn, Elna, Viktor och Paulina :D


Åre
Våren





Sommarn








Åkte till spanien med linnea :D :D









<333333
Åkte till Halmstad

Åkt raggarbil :)

Åkte till Göteborg och Liseberh, och Smögen (västkusten)


Jag åkte en vecka till Ebbas landställe var på vattenland, marknader, var uppe sena nätter och hade skit kul!


Var i Norrtälje på morfars land i Sverige :)


Vart med massa kompisar sovit över hos folk

Hösten

Vart på Gotland
 vunnit gympatävlingar
Vart på Ebbas land
OCH 100000000000 Mer saker

Vintern
Haft bästa julaftonen
Åkt pulka
Haft snöbollskrig

Förlåt men jag kunde skrivet massa mer men nu orkar jag inte

///Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0