.

  1. Nu sitter jag och kollar på Lyxfällan. Idag i min "få saker kalender" som jag älskar fick jag ett vitt linne. Efter skolan åt vi Nobelmat ;) sen åkte vi pulka (jag junie o elna) de va jättekul, jag och junie stannade lite och kissade i snön xd hahaha

    Juuste min mamma hade ringt mig flera gånger i eftermiddags sen när jag ringde upp: Hon ba:
     Gud vad orolig jag har varit!
    jag ba Varför!?

    Då berättade hon att det hade skett en olycka vid mitt hus det var massor av polisbilar, brandbilar, ambulanser och säker 100 människor som stog och glodde så var det massa blod och en liksäck eller något som låg över någon person. Det var ju inte jag haha ;)

    juste i tisdags var jag hemma hos Therese första gången :) junie var också där :)det var jättemysigt där jag hjälpte henne med läxan genom att lära henne lite "studieteknik" haha ingen fattar utom vi!

    Imorrrn är det Freedag :D :D:D

    /TYRA

    sososososososososofififififififiiffiiiiiiiaaaaaa flickornaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0