Ingen skola :)

heej heej !
Idag var jag inte i skolan för jag skulle till läkarn, eller har vart där det ligger i huddinge så de tog lång tid att åka dit, såå efter det fikade jag och mamma på
 
Muums

Kan berätta lite om veckan..

I tisdags va de skola somvanligt sen sista gången för terminen på Gymnastiken. Jag fick pris för bäst atityd :D Vi har ju också slipat golven så man kan ine vara hemma på morgonen. Så jag fick gå tidigare så då gick jag till V-gallerian så gick jag förbi "Pris extra" Då kom en man fram till mig och ba: excuse me
jag vänder mig om o han ba: you looks very very nice!
Jag ba: thanks och skyndade mig därifrån, han va ju fan vuxen!!:O aja



I onsdags så sov jag och Tor hos mormor för vi slipade golven. De va jättemysigt!! vi åt god mat o.s.v haha ;)



I torsdag var de sista gången på simhoppet. Jag och Junie hoppade från 10:an 3 gånger :D eliterna hoppade med magen mot vattnet från 10:an dom hoppade också med sparkcyklar hoppstyltor, dom "ramlade" ner med en stol också :D AShäftigt asså doe va på "spex" hoppen


//Tyra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0