jul

heej! :D

på julafton var jag på landet fira bara med familjen men på kvällen kom mina kusiner, jag fick massor av fina saker. :D

igår var jag först hos farfar fick pengar av honom :) sen åkte jag till mina kusiner,

idag åkte jag tillbaka till stockholm när jag kom tillbaka så träffade jag tyra, linnea, och junie. vi var på stan ett litet tag sen så skulle tyra och linnea på glögg fest så då åkte vi hem men  vid sex så kom junie hem till

mig vi spelade sims :D vi gjorde det jätte fint hus men det är inte färdigt än

nu har jag kollat på hotel gyllende knorren missade i fredags för vi hade inget internet på landet

juste det var svin kallt det var typ 30°- !!!!!!!1

hoppas junie kan följa med till landet!!!!! :D :D :D :D <333333333333333333

/ ebba





saknar! <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0