JULEN

Hej, jag hade en jättebra jul :D hoppas ni också hade de ! ;)
Först firade vi hos mormor somvanligt med kusinerna och åt mat och tittade på Kalle anka och så, sen åkte vi till farmor och farfar och firade där och åt mat min faster och hennes man var också där :)

Jag fick jättemycket fina saker! :D
 ljusrosa mössan från Amoress, 400 kr, 400 kr på Gina, 300 kr på bio, väska, bok, mascara, ansiktsmasker, ipod "glitter", pennskrin, g-star jeans, kofta, armand, magskärp, jättestor spegel, tjocktröja Jag tror de va de :)

Nu ska jag kolla på "Förortsungar" hejdå!
/TYRA 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild pà mössan?????

2010-12-25 @ 15:20:54
Postat av: Anonym

lägg upp bild pà mössan?????

2010-12-25 @ 15:23:40
Postat av: junie

haha linnea fick också en rosa :) ;) <3 <3 < 3 <3

2010-12-25 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0