Linnea sov hära :d <3

Nu ska vi börja blogga igen ;)

Linnea sov här igår. Vi hade jättekul!
Kan berätta..

Först kom hon till mig vid 8 kanske? Vi gick till Daglivs fick pengar av mamma. Jag körde henne i kundvagnen och vi köpte, massa godis, energidrycker, jordgubbar, och choklad.
Sen blev vi kompisar med 2 gubbar som jobbade där :D vi fick smaka kaktus.
Sen när vi skulle hem igen så var det en man som spelade trumpet och då började vi dansa han ba: Ni dansar mycket bra!! hur gammla är ni? o.s.v

Sen när vi kom hem smälte vi chokladen och doppade jordgubbarna i. Sen fyllde vi på badvatten och gick ut på balkongen och kastade snö över oss sen sprang vi in och hoppade ner i varma vattnet. Tor också han skvallrade lite om sexorna haha

sen kollade vi på film och flummade vi va upp till 20 i 6 på morgonen :D de va mys!

Idag var jag hennes  familj hemma hos Ludde och fikade, de va kul

sen vid halv 9 (kvällen) gick jag tor och pappa på "Tron" på bio i 3D den va bra :D

haha värsta långa texten, men puss!!!
/
//Tyra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0