ebba skriver<3333

hej bloggen i går sov junie över hos mig<3
vi hade öppet hus med skolan
så vi var lediga på fredag<333
sen gick vi och köpte godis<3
sen kollade vi på phinas och ferb vårt favo program:D
vi var inne på datan lite
sen pratade vi typ till två och vakna klockan 11 typ
sen fixade vi oss och möte tyra på macdonals
där var vi i två timmar
sen träffa vi lisa och mikhaela
så vi gick hem till mikaela
hon hade världens sötaste katt ester<3
sen gick jag hem till mig och min kusiner dylan och alicia var där
hej då<33333
//ebba <333

Kommentarer
Postat av: junie:@

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

2010-02-26 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0