H E J D E T Y R A

idag har jag varit i skolan efter skolan åkte jag elna & linnea till stan och köpte en present till christian han fyller år på söndag :D vi ska till han vi ska bowla sen hem till han : ) vi lekte med han som jobbade på game sen fick vi en liten sak av honom för han tyckte attt vi var roliga vi bärde elna fram till disken hihih och lite meer :D de va ku! sen gick elna till sin gitarr jag och linnea gick hem till mej sen gick linnea och pappa o hans kompis kom hem och fixade så vi kan se vilka filmer vi vill på tvn från datan jag såg "hipphipp hora" en av dom bästa jag har sätt! :D sen  gick jag o mamma å hämtade tor  på ett disco och nu är niko vår kompis här

P.S min fisk lever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0