idag

har jag vart i skolan -.-
sen så åkte jag junie linnea å ebba hem till mej å gissa va som hände jo jag hade glömt mina hemnycklar så jag fick gå över till farmor o farfar å låna deras jaja men dóm bor ju nära :D när jag kom tillbax så visade junie å linnnea mej en hemlig sak hihihihi aja hemma hos mej åt vi glass ¨kollade på Tzatziki2 den ä  bra (y) ja sen tog jag å linnea bussen till henne å käka middag pankakor med grädde, sylt hallon å blåbääääääär mums ( : 

sen så hade jag träning å THERESE satt på min rygg typ hela träningen :D vi körde bord 
 puss /tyra/

haha jag å min fiiina tvilling (nyduschad)

Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!

Tvillingsyster, haha (Y)



Snygga bilder (:

2010-02-10 @ 13:03:19
URL: http://singnowsimon.blogg.se/
Postat av: ttyra

tack sajjmon (eng)

2010-02-19 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0