junie gäst bloggar

hej svejs det är junie här i dag var jag
, tillsammans vi var först på donken
och åt glass sen gick vi hem till tyra och titta på lasse maja sdektektivbyrån hihi :)
det var good
sen gick tyra hem till mig och sen åt vi middag det blev ris med någon kurri gryta nammsen <33333
tyra ska sova hos mig <333
det ska bli jätte kul 
vi skulle möta tyras mamma för hon skulle ge tyra hennes (övernattningskläder )
så kläde jag tyra och andre(min lille bror )ut oss till ta det här inte seriöst      muslimer och vi hade  på oss  XD
nu har vi också spelat kost och kallehaaa
nu ska vi bara chilla sååååååååååå
hej dåååå <333333333 hihi inte världens finaste bild daaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Jimmyadine

Greetings. This site is so full of information

2012-02-01 @ 08:59:51
URL: http://jimmyadine.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0