sämsta upptateringen : /

Tjobresnorunge :D

har haft simhopp idag gissa vad som hände!?!
kolla vi stog vid svikten/trampolinen så kommer en man som jobbar där från till vår tränare och

han ba: Brandalarmet har gått håll alla lugna och sätt på er handukarna... Då säger en kille i min grupp: De är väl inte så farligt de e juuh så mycket vatten?

då säger han som jobbar där: En simhall är det värsta stället det kan brinna på !

men de va falskt alarm som tur var!!!!!!!!!!!

idag har vi haft 2 håltimmar :D sen på svenskan va jag så dum att jag råka hällde glitter över natti stackarn : (

juste i helgen har jag haft gympa läger och sovit där de va så jäkla kuuuul!
vi gjorde sträck volter, volter, hanvolter, filckisar  å massa mer haha va flummig typ hela lägret :D

//Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0