Tyra S.K.R.I.V.E.R

hej alla däär tyra e häär!

nu ska jag berätta lite om idag..
jag vaknade upp i soffan i går kollade jag på tv sen hade jag tydligen somnat .  Så jag vaknade typ vid 11 av att de ringde på dörren de va Niko jag slappa i soffan en timme och kollade på Wallander med honom
 (fick frukost på sängen (eller i soffan XD)

jepp sen mötte jag Elna nån gång vid 1 vi gick och köpte 2 fiskar till mig.
Sen gick vi hem till mig och ebba kom också. Vi kollade på "Hipp hipp Hora" igen, och åt saft och bullar.  Vi brottades också haha dev va jätte ruuligt!
sen följde vi elna hem och nu har jag kollat på meloddifestvalen och gjort "boken om mig" och matte. niko och hans pappa är också här.
min ena fisk
min andra (har också en till sån fast röd)

aquariet

och mina läxor, visst ser de lite mysigt ut?
känner mig jätteduktig som gör läxor på helgen!

snart gör jag ett inlägg om vad jag ska göra i veckan .

nu ska jag gå ut och ta en promenad har inte vart ute så mkt idag.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0