Björnborgnörd

Hesjsan!
orkar inte berätta allt som har hänt men på måndan sov jag iaf hos junie bby<3 :D
vi hade fetakuul! först va vi på simhoppet jag hoppa från 10:an nananana XD jepp sen bada vi i äventyrsdelen med teo, max & cecilia :D vi bada ute de va jättesköönt de va kall luft å varmt vatten,,najsnajs,, sen gick jag å jjunie till donken vid ringen då vare en tjej som sa att de va åldersgråns på happymeal ,vet konstigt men vi tvingade henne att få en så tillslut! sen vare en kontig gubbe på bussen också hehe
jepp Juste idag fyller bella gmn 13!"!!!! <3 gratta henne på : www.izzabellas.blogg.se 
jepp juste Ja e bjuden på fest hos christian :D!!!! han har alltid dom bästa festerna!!!

a å idag har jag junie å ebba åkt pulka ! de e så kuuul!!!

men nu ska jag träna till mattteprover å gjora engelska läxan å mumsa färdigt på min semla
///puss å kram skummbanan //tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0