dagens låt

   hejsan göllungar!
nu ere tyra som skriver :D idag har vi fått omdömmen jag fick G IAALLT!! :D MEN jag fick lite klagomål att jag va ofukusterad o lite snackig men annars jättebra så jag e stoolt! :)
men men idag vare skolan skönaste dan börjar halv 10 me musik sen data matte sen engelska då vi allti kollar på en film som heter extr@ a juste jag bella maiken julia å semhar gick ner för en jättelääskig trappa idag  i skolan de va en kolsvarrt trappa som gick jätttelångt ner läääskigt!
sen efter skolan gick jagb linnea junie å ebba till lindhagen och satt i kundvagnarna och hade tävlingar vem som hitta olika saker först så då va man i lag de va jättekul!  sen skulle jag egentligen hem till  ebba me junie vi skulle kolla på film äta tacos å godis men jag fick inte för jag e sjuk :(<3
jaja sen gick jag å mötte mamma pappa å tor å tor fick nån spelgrej för 300 så nu kommer jag få 300 för  annars e de orättvist bra för mej hihi :D
jaja pussåhejleverpastej tyra

 


Kommentarer
Postat av: Abdullahlily

really good site!!

2011-03-12 @ 20:58:18
URL: http://abdullahlily.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0