.............................................................................................................

hejsan allihoppa ;P
idag hare vart en vanlig dag i skolan.. inget spc att berätta -.-
efter skolan så snacka vi me nåra killar som hade vart taskiga mot juniies brorsa de va lite snyft å tårar :( mm sen så när jag å ebba skulle gå till donken så vare nåra killar som vi känner som heter mickeal markus å buster som kasta snö på oss så jag fick daaaamnp och slog domm me min gympapåse :p hehe a sen så köpte vi mat på donken å gick till meej å gjorde lite ebba å tyra saker hahahha kan nt säga vad *du vet vad ebba* vi åt maten gjorde läxor å ebba visa alla sina "happy spel på FB" hahha tråååkigt! nä skoja de va kul men hoon e juuh beroende! jaja sen rann tiden bort å vi prata lite i tele..

linnea diggar min kind <3
/T

Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!

Helluh! Nu är det dags för Veckans blogg igen! Dessutom är det lite bättre pris och en liten extra sak som ni kan få se här, Ni deltar också här: http://singnowsimon.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-3.html

2010-01-17 @ 08:25:02
URL: http://singnowsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0