tyra skriver (som vanligt)

usch!
hoppas inte så många såg bilden i förra inlägget glömde min blogg öppen hos dumma<--fanta<3
som vet att jag tkr bilden e ful på meeej ser ju ut som en MAAAN!!! XD XD lilla gummsan de va inte bra!!
jaja men  idag har jag iaf vart i skolan där de hände en jättekonstig sak?
kolla jag och <-- semiii<3 va på toa sen började låset röra på sej och vi trodde typ att de va nån vi kände så vi bankade å sa nana du får inte komma in å sen va de helt tyst så vi undra lite sen när vi kom ut så stog vår vikarie där jag ba vare du som försökte komma in hon ba: FÖRÖKTE jah!:o
 vi ba eeeh sen stog typ d1 & d2 å skrattade åt de hehe :p sen hare vart simhopp med junie min busskompis vi gjorde inte så speciella hopp denhära gången lite ståfall o sånt och de roliga e att agnes F tränar där samtidigt så hon satt och kollade på oss :D<3 jepp inte såmycket mer att säga utom att jag va tvungen att gå i strumpor idag för att jag har världen skoskav!!!!
//puss å kramskummbanan

Kommentarer
Postat av: Semii :*

haha, asså ja blev as förvånad när ja såg vikarien, ja ba omg liksom tänk om hon öppnat o man verkligen gick på toa !:s <3

2010-01-18 @ 20:26:26
URL: http://semiii.blogg.se/
Postat av: tyra

JAVEEET! <33333

2010-01-19 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0