tyra skriver

japp hejsan småbarn!
nu sitter jag har har kollat lite på gudfadern den va ju lite seg om man säger så :p menmen idag  har jag iaf vart me michelle F vi tog en promenad till odenplan käka på burgerking sen tog vi buss hem till henne och jag fixa hennes naglar å lite såntt småkul, jusste de va jättekul för vi gick förbi vasaparken där alla småbarn stog på kö till en rutschbana som deras föräldrar fångade dom där nere jag å michelle fick såhär ett måste: vi måste också åka så vi stog där å köade bland alla småbarn... hehe typiskt oss!
och för en stund sen BRÖT JAG LILLTÅÅÅÅN!! Jag grät så j*vla mkt! den blev helt sne!!
jaja pussåhejleverpastej!


haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0