TYYYRAA E ARRRRG!!!!

HAR TAPPAT MIN NYa ÄLSKLING!!!!!!

snyft!


idag
så träffaa jag linnea sen linn sen ebba sen mickael vi satt å donka sen gick vi till kronis linn å mickael e fett söta handihand (för ni som inte vet e dom tls) ja sen va vi i kronis å åkte pulka ja sen gick vi till linns källare läää sen märkte jag att min mobil i bort har bara haft i 3 veckor F*CK SÄGER MAN BARA!!!!!!!!!!!!! :@
jA å imorn ska jag träffa arman å min mobil e bort kan nt hans nr får väll ringa nån å fråga efter !
*snyft*


/T

Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!

Du skulle sagt tidigare att du hade en blogg! :(

2010-01-07 @ 12:45:09
URL: http://singnowsimon.blogg.se/
Postat av: tyra

mmmmm...

2010-01-09 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0