idag

har jag vart i stan med mamma mormor åå tor jag köpte lite saker som jag tänkte ha i altea, vi åt på thairesturang sen glass å så gott :) de e inte långt kvar nu tills jag åker till altea (spanien) fattar inte att jag åker på lördag!!!" dessutom kommer jag åka själv också så det är en såndär som ska följa mej hehehe aa kommer säkert va lite nervös dåå,, men de ska bli fett kul iaf!! :) :) :) ska va där i 8 daar :)

de ja köpte va en liten väsksak där jag ska ha pass och de

en vit klänning, fett fin :)

och en asfin tunika de va typ de

sen fick jag och tor 500 av mormor vi skulle dela på är hon inte bara föör sööt!? :love:
just emitt akvarium haar börjat läcka :O och 2 fiskar dog idag, undra om de e drf aja

//tyra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0