vi har jordgubbar på min gård :D

ville bara att ni skulle veta de xD goda e dom:D

jag har ju somsagt sovit hos orris somna nånn gång vid halv 4 och vakna kvart över 10!!!
 vi hade kul vi spela tvspel de e fett kul vi gjorde massa mer!

idag mötte jag ebba och lämna hennes nycklar vi hyrde 5 filmer till dalarna :D
sen gick jag och orris runt och kolla hos frisörer om dom pierca
<- så

sen gick vi till solariet där dom pircad elängst in fast hon ville inte då för dom va läskiga, asså dom som jobba dära..

sen köpte vi läsk och gick å bada, sen gick vi och köpte sushi som vi åt på ett berg, goootttt!
sen hoppa vi lite studsmatta, sen gick vi hem till henne körde tvspel och kolla på  farsan!

nu ska jag  packa har fått väääärldens finaste flippflopp av mami :D

kommer ha de bäst med ebba i dalarna vi ska på äventyrsbad o.s.v ska va där en vecka vi ska bo i ett eget hus :D  älskar dig ebba!!

///tyra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0