BADAT!

tyra skriver : hejhej!!

nu sitter jag här med lilla junie hon e kär !! :/ stackars mej hon gnäller o gnäller om den där
<´´´´´aron, okej han e assöt men ändå
vi har badat kvällsbad utanför junie de va jättemysigt sen va de ju lite kallt så vi tog ett bad här också å tvätta håret å sånt, sen har vi ätit rabarberpaj med glass och käkat chips å kollat på "fjorton suger" den va jättebra!! //TYRA

junie :
tyra ska sova hos mig det ska bli jätte roligt :) <33333333333
vi har ju redan sakt på våran (videoblogg) vad vi har gjort i dag men iaf vi har typ varit hemma hos tyra ebba kom sen och vi bakade JÄTTE JÄTTE goda chokladbollar :P
som sakt är ju jag typ kär nästan han är så jävla söt :*




ni kanske inte tycker det men i <3 him han heter typ andreas ...
kommer inte i håg efternamn :/
nu ska vi typ spela något roligt spel hihihi
jag är rätt så trött
i morgon ska vi typ till smedis tror jag :)
och sen vet jag inte vad vi hittar på

mee <3



hihi
sen idag satte typ andre på sig så många tröjor han kunde det blev typ 25 sen hade han typ inte flera :S







puss tyra och junie :)  <33333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0