// Ebba

hej bloggen det var länge sen jag skrev


fredag:
hade junie tjej kväll vi åt tacos ovh efter tårta vi kollade på massjävlar :D
sen askungen jag och elna var upp till 5 :)

lördag:
på morgonen åt vi på junies frukos på balkongen det var mysigt :)
sen skulle jag och elna kolla på kungafamiljens bröllop men blev inte så kollade på tv i stället viktoria hade en jätte fin klänning jag var jätte trött så la mig tidigt

söndag:
gick jag och junie till smedis vi sola och bada hela dan sen vid 5 gick jag hem sen på kvällen ringde linn och mira och fråga om jag ville ta ett kvälls dopp det var kallt.

bilder <3 :D

junie<3
min katt maja hon är så himla sött hon kom hem i går :D <3
<--- min sötnos<3

söta <3 :)


kolla mig -.- 

<3

// hej då <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0