/ebba

hej hej idag träffa jag junie vid 10 så vi gick em till linnea för hon skulle äta frukos sen gick vi hugo och linneas mamma till smedis där träffa vi viktor och hans lilla syster elin :)
vi träffa också linn fia och gabriell :)
vi bada med dom lite vi körde apan i mitten :D

jag linn gabiell och fia låg på ett par klippor och så kom en 1 1/2 meters våg det var roligt :D
sen skulle jag linnea och junie bada med zozo :)

sen gick vi hem till ea igen där spela vi spel typ sen egentligen skulle jag på teater med de men jag hitta dom inte :S

juste idag fick jag tillbaka min telefon :D :D :D :D <3






hej då // ebba <3 :D

Kommentarer
Postat av: Josse <3

Ebbaaaaaaaa jah saknar dej min man vi måste träffas :D jag saknar dej oxå Tyraaaaaa :( vi måste ses :) Puss ¨på er <33333333333

2010-06-29 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0