Ebba skriver

hej bloggen idag i skolan skulle vi bara städa skåpen och titta på en film rädda willy den var ganska bra sen sluta vi.
efter skolan åkte jag och tyra buss hem till henne där vi skulle hämta bad kläder och sen åkte vi till mig och hämta så glömde jag mina nycklar sålkart -.-
vi åkte tillbaka och hämta dom sen gick vi hem till junie där vi hade pokerface ni fattar som var där.
sen gick vi till rålis och hade avslutnig vi hade picknick det var jätte mysigt.
vi spela uno och fick paj vi skulle göra av tryck med våra händer på ett träd som minne typ :D
efter gick jag och junie vi köpte lös naglar
i morron är det SOMMARLOV!!!!!


bilder i från i sommras ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0