idag

hej:)
idag har jag först vart i fredhällsbadet åt pizza me mormor mamma å brorsan :)

sen drog jag till smedis och träffa ebba ,edith, astrid linn, adrian, william, love där fast astrid drog när jag kom, vi va där till 6 eller nåt badade i ediths linne, tack gmn :* (a) de va jättmysigt :) sen kom de nåra som åkte vatten skoter jättenära oss för vi va vid bojjarna vi ba GÖR VÅGOR!!  så åkte han runt i cirklar :D
...........................................
sen vare nåra som gick runt å sålde vodka å ba tjaaaaaa brochään till wille han ba nä tack :) haha de såg fan kul ut, dom fråga typ alla på hela stranden sen..
gick vi tl donken och köpte glass snabbt, sen gick linn å adii så jag ebba wille å love hade sällis till vasaparken där jag och ebba gick, vi träffa Massar HAN HAR SNAGGAT SEJ!!!
<-- haha de va lite chokerande man e lixsom van vid hans rasaflätor xD men de blev fint :)

jaa jag ebba å tor hoppa stusmatta i domdär kullarna :D vi fika också , tack mami !

nu e jag hemma har gått igenom alla händelser på FB de blir så jäkla mycke när man e taggad i nått :S

puss bebisar!!

//Tyra



älskar låten,

pöss

Kommentarer
Postat av: Arimerete

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-07 @ 09:58:13
URL: http://arimerete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0