junie skriver !

 hej alla tyras och ebbas läsare nu sitter jag i skolan  vid datan för min lärare ted sa att jag fick göra vad jag ville
jag har inte frågat om jag får skriva ett inlägg på TWEH.blogg.se
men jag gör det iaf :)
vad ska ni göra i sommar jag ska typ vara i tobo på min landställe sen ska jag var vara på kollo åka ner till min farmor i skrea
åka till öland och fira midsommar
:)
jag ska bara berätta att jag tycker ebba och tyra är världens bästa vänner och ett par väldigt bra bloggskrivare tycker inte ni

älskar er   och ni är världens underbaraste kompisar  puss på er <333333

Kommentarer
Postat av: tyra

junie gullunge ddu e bäst!!<333333333333

2010-06-08 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0