Lååååååång dag

hej sötnosar,

idag har de vart en lång dag,
först kollade jag på min brorsas avslutnin vid halv 9 ebba o linnea också sen gick vi t donken med massa 98or..

sen träffade ja orris snabbt för att säga hejdå för hon ska till thailand i 2 veckor!! kommer sakna dej gumman!!

sen gick ja ebba o linnea hem till mej och  hade en asrolig tävling, vi gjorde att man skulle springa ut på min gård flera varv sen dricka ett helt glas vatten och ta tid och så, seminsperation ;) <3
sen kom junie och vi kollade på "män som hatar kvinnor" sen gick linnea :( och vi gjorde den där tävlingen :) sen skulle junie till en studentgrej

så jag och ebba köpte glass och gick till smedis där miche, vendela, lina o alla va så vi badade med dom :D sen stanna ja och ebba kvar ett tag och låg på bryggan å myste :) 
 sen mötte jag  min pappa å brorsa och åt middag i solstugan :D

nu e jag hemma puss!! //tyra

gulliga!!

haha jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0