MYS

hej idag vare friluftsdag för heela skolan, jag hade ju ont i min tå som ni säkert vet -.-
så jag va inte me elr jag va där de va rätt mysigt att ligga i solen ebba bella och semhar kunde inte heller va me.. sen låg vi och sola då hittade någon? en penna så du började typ alla rita på min rygg haha hela min rygg va helt målad xD

 sen hoppade ebba av tåget vi thorhildsplan när vi skulle hem och vi satt kvar så vi fick byta så då tog lilla ludwig hand om henne, hehe men han skulle ändå möta maksim så vi skulle till essinge och möta becca bella maiken julia å dom men vi orkade inte för junie och linnea skulle hämta badkläder åå så, de va jättemysigt i smedis jag va i vattnet i 10 min!! jag å junie simmade till bojjarna :)

sen åkte vi i lianen sen låg vi och sola och snacka på bryggan nu har vår klass haft picnic allas föräldrar va också me jag åt suchi :) gott

jaa puss//Tyra

me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0