Nationaldageen

idag va jag mamma o pappa i fredhällsbadet de va mysigt

sen träffade jag ebba linnea å josse i rålis de e ju tält och sånt där så man fick testa joga fyfan va kul de va linnea gjorde masken och vi skrattade så mycke , sen klättrade vi på nån klättervägg sen fans de ett karate tält och ebba å linnea brottades jättemycke hahha de va så kul!!!!!!!!!!!

sen träffade vi lava och elin hennes kompis,
sen när jag skullee ta bussen hem så satt jag själv på busshållsplatsen sen kommer en fullgubbe å


ba: har du sätt baksidan på denhär affischen?
ja ba: nä
han: de e massa killar i kalsonger som står i en dusch BÖGIGT!
jag: okej
han ba: där e lasse berghagen sen började han sjunga: stockholm i mitt hjäääärta!!
han: sen vill jag ge dej en lite kompligmang. du  är väldigt vacker så va rädd om dej

jag ba: tack, nu ska möta min mamma hejdå !

för jag ville inte sitta själv me hnm :O

//tyra



nu ska jag bada å fixa naglarna puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0