sjuk :/

hej bloggen idag har jag vart i stan med mamma och köpt present till brorsan som   fyller år på söndag, sen hade jag 38.6 grader feber så jag tog alvedon elr va de va och blev jättepigg och gick hem till junie för hon hade tjejmiddag skulle ju sova där men eftersom jag va sjuk så...

de va jättekul jag och elna hade ju köpt present till junie vi köpte,<--- sånna fast större och silvriga, sen köpte vi, armband, 4 naglack, perfym och en förstor blus :/

jag och ebba köpte en till elna eftersom hon fyller år den 25:e vi köpte en H-tjocktröja som alla har fat babyrosa :) den va asfin!!!

vi åt tacos sen tårta :) sen gjorde vi parodier på "en hälsning från philp"  sen kolla vi på en film kommer nt igåg va den heter, sen va jag tvungen att gå hem..

//tyra sen får ni en liten bildbomb efter de här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0