sol, vind och vatten xD

vind :D

idag mötte jag upp junie och ebba vi gick till smedis där vi mötte elna sen kom junies lillebror och selma från hans klass sen linn mira och caffe om linnea R vet? sen bella å becca sen axel och viktor som vi "krigade" med xD  hoppade från lianen idag de va jag selm junie och viktor som hoppa :D

har vart på stranden hela dan se e så mysigt har badad jättemkt!!
juste sen va johnny linnea och dom där dom som gick i fridhemsskolan vet vilka dom va jättejobbiga och villle va med oss hela tiden.. men dom e gulliga också.. 

sen gick jag och ebba till Mamado en resturang och köpte mat och hade filtar och läsk vi satt i rålis i kvällssolen vid vattnet och myste sen köpte vi mjukglass med strössel vi flummade jättemycke önskar att jag fick ladda upp filmerna eller önskar att jag kunde xD jaa puss på er !!

//tyra

juste pappa skulle jobba på ett slott som köksmästare, men han skulle va tvungen och bo där så de blev inge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0