SOMMARLOV

Nu är det sommarlov :D :D :D :D :D :D

men i dag hade vi avslutning med skolan skönt men ändå lite tråkigt.
efter skolan åkte jag hem till Tyra.
För jag Tyra linnea elna och junie skulle till linneas pappas jobb han jobbar på resturang vi fick äta där det var jätte lyxigt :D så himla gulligt av joa ( linneas pappa)
sen åkte elna hem så åkte jag tyra linnea och junie till smedis där vi träffa emma f vanina olivia och emma bl typ efter en stund åkte junie till sin ridnig olivia emma bl gå också då kom Edith nisse livan Agnes b och aliz men alla dom gick typ efter en timme utom edith och nisse. jag och emma f doppa oss tillsammans. så vi som var kvar satt prata typ det var jätte mysigt :D
det var en jätte söt turk där som vi  blev kär i haha :D

vid halv 6 gick jag linnea och tyra till rålis och körde uno med fredrik och isak.
linnea och fredrik dissa varandra men dom blev sammans igen som vanligt :D


// ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0