stan

hejsanhejsan,
sov ju hos ebba igår jag och ebba somna nån gång vid 3 de va as kul för vi hade "din mamma figth" och typ hoppade på varandra och snackade findlandsvenska xD

på morgonen va de jättemysigt vi åt jordgubbar på balkongen :)
juste vi träffade ju arman på grönan igår har inte sätt han på typ ett halvår :( ebba gjorde en liten pinsam sak också .. sen träffade vi linn o mira på vägen hem

idag har jag fikat med mamma och pappa sen åkte jag och mamma in till stan och köpte jeans, tunika, skor, armband till skolavslutningen beskriver inget mer de får ni se på onsdag ist jag kan lägga upp bild då ;)

puss / tyra

juste åkte tilt igår den e ju jätterolig!!!!

min katt e så gullig när hon bara hoppar upp i sängen och lägger sig och trycker mot armen å spinner naaw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0