tyra å junie skriver<3

junie skriver :

hej bloggen jag och tyra somnade 2 elr något sånt
vi vaknade vi halv 10 vi åt frukost och sen åkte vi till hm i stan för jag ville köpa ett  diadem för 10 kr
sen åt vi typ på donken och så gick vi till gina och jag la undran ett par jätte snygga jeans leggings
vi gick också till skopunkten och tittade på skor :) <3333
det var typ någon demostration för det var typ jätte mycket turkar som stog och skrek :/ <3
jag ska typ sova över hos tyra:D <333 ///JUNIE

Tyra skriver:

jaa, junie har ju typ skrivit allt men junie ska sova hos mej kanske linnea också ;)
de regnar som ni ser :'(
juste ebba e i dalarna (sitt  landställe) så hon kan inte skriva nått :/

puss tyra :*

bilder från junies data

junie

tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0