tyra skriver


hejhej!
idag har vi nt haft nåra lektioner vi har vart i fredhällsparken med d1 och kört brännboll, efter skolan gick jag,junie,linnea,ebba,elna,hermi till kicks ea köpte lösnaglar jag ska köpa imorrn, sen gick jag elna junie linnea till smedis vi badade simmade länge! sen så gick jag och junie till ett jätteläskigt ställe,
sen åkte jag och min familj t stan min brorsa köpte en "hugoboss" tröja :S sen åt vi tapas mums

bilder

läskiga stället :O

elna sötis <3

mums

på natten..

på dagen :)

bebis<3

douglas å jag :)

fett fin, ebba å miche <3

jag å josse pusse <3

jag å fantiz <3

smedis :D


 där fick ni bra många bilder va? puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0