--------------------------------------------------------------------------------------------------

hejhej! ;)

igår så var vi med på 6:as datalektion  vi satte på "Telephone" "hejdå min bajskorv"
"pankakor med sylt" med högtalarna Hahaaha :D

 men efter skolan gick iallafall  Edith, Wilma, Nisse, Agnes B, Jag, Junie, Ebba å Elna till fridhemsplan å mötte deras kompis i Tunnelbanan sen åkte vi till Stadshagskolan å hämtade Massar johannes och simon, Alla vi gick till Donken sen kom linnea dit :D sen var nåra tvungna å gå

sen gick jag och junie hem till Linnea där vi köpte lite kläder av henne, Efter det gick jag och linnea hem till simon där Ebba & Elna var :) vi camade med folk haha å hade gossedjurskrig sen gick vi ut på kvällen vi gick till Fridhemmsskolan däre va disco fast vi kolla bara, efter de gick jag och simon hem till mej jag hämtade lite saker sen mötte jag upp ebba å linnea dom hade köpt godis å läsk o sånt sen gick jag å ebba hem till junie å sov där vi kolla på "New moon" å flummade till kl halv 4 elr nått

Nu har mina gäster gått fick en ny Baddräkt till simohoppet, 2 linnen en hårinpackning en bodyskrubb, tvål, å bodylotion och ett påskägg

menhare bra pussåhejleverpastejj <3
juste har börjat suga på napp haha ebba å junie också XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0