Aik vann såklart :D

hej! nu har jag kollat på andra chansenbrottskod försvunnen :D
idag har jag å familjen varit ute på en solpromenad i typ 2 timmar de va jättemysigt man blir värkligen jätteglad av solen jag går lixom å ler hela tiden jag fick också ett par DonDonna skor och en tröja av pappa som vi köpte på småsmulor

jag gillar dom jättemycke :D dom har kostat 1000 men fick dom för hundra

å tröjan (dålig bild) 35kr vet inte varen kostat :p

sen gick vi hem å jag kolla på tv efter de gick jag till Linnea&Vendelas gård där vi va med hennes hund
Flora dööööör vad söt den är!!
jaa harebra alla små läsare //Tyra 

Kommentarer
Postat av: Jennifer<3

Shiet så söt hund!! :D

2010-03-07 @ 10:36:34
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Anonym

veet <3

2010-03-07 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0