expert på att nåla :P

hej älsklingar,, Tyra hära. Har fått massa fina presenter pallar nt skriva allt men typ plattång, värmeskydd, kläder åsåvidare ;) fick jättegulliga saker av min kompisar också superfina!! :D sen blev de ett litet misstag när ebba skulle köpa en grej men aja skitsamma..

juste glömde skriva att ja va me Sofia Mira Å linn igår eller i förrgår men idag  gick vi till Rålis å åt vofflor Hermila sötnos följde oxå me men jag å hon gick direkt efter, då gick vi genom T-banan å hon följde mej till Västermalms gallerian vi bara prata :D sen efter de gick jag hem till farmor & farfar gjorde läxor i 2 och en halv timme!!

haha juste de va lite kul på syslöjden idag Jag Å Douglas satte på Em massa tyger å grejer min man asså haha :D

jaja HeJdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0